نفاق و یک بام و دوهوایی در بررسی اسناد تاریخی

بسم الله الرحمن الرحیم


حقه و دروغپردازی اول: نفاق و یک بام و دوهوایی در بررسی اسناد


ناصرپورپیرار که هر رسنی از تاریخ نگاری ایران و خاورمیانه را سراپا جعل و آغشته به دروغپردازیهای دانشگاه ها و ماموران اروپایی کنیسه و کلیسا میداند، بطور حیرت آوری در مواجهه با کتاب نقشه شهرهای ایران در دوران قاجار که بر پایه مستندات انستیتوی معماری و آکادمی علوم باکو (در شوروی کومونیستی سابق) تهیه و تدوین شده است، اینگونه می نویسد:


"پس کتاب شهرهای ایران در دوره قاجار به راستی صاحب پدر و مادر است.." یادداشت 247


ملاحظه میکنید که این فرد حقه بازانه، از مخاطب میخواهد که اسناد انستیتوهای شوروی کمونیستی سابق را "صاحب پدر و مادر" بداند (و  خود او بر پایه همین اسناد  تهیه و نگهداری شده در شوروی و آکادمی علوم باکو یادداشتهای زیادی سیاه میکند)، اما بگونه ای سراسر منافقانه، هر گونه سند تاریخی و معماری دانشگاه های اروپایی و امریکایی را جعل محض بر می شمارد!!


گفته شده و خود او در لابلای وبلاگ شخصی است سابقا معترف است که در قدیم فعالیتهای سیاسی داشته است و سپس فعالیتهایش را متوقف نموده است. لیکن شواهد نوشتاری بررسی های او که اسناد دانشگاههای شوروی کمونیستی را پدر و مادر دار و اسناد انستیتوها و محققین اروپایی و امریکایی را جعل مطلق میشمارد، زاویه دیگری از علاقمندیهای جدید وی را هویدا میکند!


آنچکه بر همگان واضح و مبرهن است یک بام و دو هوایی و نفاق عجیب او در مواجهه با بررسی اسناد تاریخی است که طی آن فقط اسناد دانشگاه های شوروی کمونیستی صاحب پدر و مادر میشوند!! و اسناد دانشگاههای اروپایی و امریکایی سراپا جعل و دروغ اند!


به راستی چه کسی بغیر از خود ناصرپورپیرار، مسئول این نفاق و یک بام و دوهوایی است؟


منتظر افشاشدن حقه ها و دروغپردازیهای دیگری از او در همین سایت باشید.


والسلام علی من اتبع الهدی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد