نفاق و یک بام و دوهوایی در بررسی پوریم

بسم الله الرحمن الرحیم


حقه و دروغپردازی دوم: نفاق و یک بام و دوهوایی در بررسی پوریم


سر تا پای دویست و خرده ای یادداشت ناصرپورپیرار را میتوان در یک جمله از زبان وی خلاصه نمود:


سرزمین ایران پس از قتل عام پوریم تا زمان ناصر الدین شاه، از مراکز تجمع عمومی و نشانه های تمدن خالی است. - یادداشت هواخوری 9.


اما پوریم یکی از اعیاد یهودیان سراسر دنیاست که برپایه کتاب استر از مجموعه کتب مقدس عهد قدیم جشن گرفته میشود. فارغ از چند و چون جشن پوریم، خواننده محترم توجه فرماید که ناصر پورپیرار در حالی از موضوع پوریم تقریبا هر پاراگراف یکبار بهره برداری خاص می نماید، که در عین حال شخص وی، یکی از منکرین اصالت کتب مقدس قبل از قرآن کریم است! به زبان دیگر: ناصرپورپیرار در حالی از جشن پوریم کتاب مقدس استر، بعنوان نسل کشی در خط به خط یادداشتهایش بهره برداری میکند که خود وی مدعی اول سراپا جعلی بودن کتاب استر (مرجع رخداد پوریم) و کلا مجموعه کتب مقدس عهد قدیم و جدید است!! و این بی نهایت متناقض با بهره برداری او از رخداد پوریم مکتوب در کتاب استر می باشد:


تورات و انجیل های کنونی هیچ ارتباطی با نازل شده های آسمانی و اصلی ندارد و برای رفع نیازهای امروزین کنیسه و کلیسا تراش داده اند. - پورپیرار، هواخوری 7 


آیا از این منافقانه تر؟؟؟ بواقع خط مشی تناقضات ناصرپورپیرار از چه رسنی و با چه اهداف سیاسی رقم خورده است که اینگونه جوانان مسلمان بی اطلاع، کتب من قبل و حتی قرآن کریم را به تمسخر گرفته است؟ 


غکس العمل او: وقتی مچ وی باز شد!


اما از عکس العمل او بخوانید هنگامیکه در جایی این انتقاد را به اطلاع او رساندند و او در کمال بی اعتنایی در حالیکه کماکان بر جعلی بودن کتب مقدس اصرار می ورزید! مدعی شد که نحوه بررسیها در سیر یادداشتهای او بگونه ایست که دیگر مهم نیست که پوریم یا کتاب استری وجود داشته است یا خیر!! نشان به این نشان که:


اگر چه او خط به خط از واژه پوریم برای جلب نظر اذهان عمومی سخن به میان می آورد، اما چنانچه مچ حقه باز و دروغگوی وی باز شود، دیگر نه پوریمی اهمیت دارد نه جعلی بودن کتاب استر از عهد قدیم...فراموش کنید!....اینها همه بازی بوده است! تا خواننده را چون گربه ای به دنبال یک تکه گوشت به هر سو بکشاند و از انحراف مسیر وی کمال سوءاستفاده را بعمل آورده و تزریقات خاصی را به ذهن او در متن بررسیهای تاریخی وارد نماید و او را در مکتب حقه بازی و دروغ آموزش دهد.


حقا که نفاق، حقه بازی و دروغپردازی ناصرپورپیرار که هم از جشن سنتی پوریم کتاب مقدس استر بهره برداری میکند و هم در وقت لازم کتاب استر (مرجع رخداد پوریم) و دیگر کتب مقدس عهد قدیم و انجیل را کلا جعلی می شمارد، مثال زدنی است!! و زنگ خطر بزرگی را در گوشها می نوازد که چطور فردی در نهایت نفاق، تدابیر شیطنت واری را برنامه ریزی کرده و یادداشت به یادداشت در حال القای آن به مخاطبان می باشد.


منتظر افشاشدن حقه ها و دروغپردازیهای دیگری از او در همین سایت باشید.


والسلام علی من اتبع الهدی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد