پارچ آب و طوفان نوح: فیلمی که مقدس شد!

بسم الله الرحمن الرحیم


حقه و دروغپردازی پنجم: پارچ آب و طوفان نوح: فیلمی که مقدس شد!  


یکی دیگر از اهانت های ناصر پورپیرار به ساحت مقدس تورات هدی و قرآن کریم، به سخره گیری واقعه عظیم و جهانی طوفان نوح است که با تولید فیلم بی نهایت عوام فریبانه و شرم آور مستند طوفان نوح رقم خورده است.


ناصرپورپیرار در این فیلم با ریختن یک پارچ آب بر روی یک نقشه برجسته از جغرافیای ترکیه، در دنیای محقر خودش اثبات میکند که طوفان نوح انحصارا محدود به جغرافیای ترکیه امروز بوده است!! و چون آب ریخته شده از پارچ هرگز از برجستگیهای نقشه روی میزی ناصرپورپیرار خارج نشده است، پس آن رخداد عظیم و معجزه آسایی که در تورات مقدس و قرآن کریم، قرنها مکتوب مانده است، "قصه است" (قال اساطیر الاولین) و طوفان معجزه آسای نوح هرگز جهانی نبوده است!! او در پایان فیلمش مدعی میشود که یهودیان و مراکز کنیسه و کلیسا در اروپا (البته بغیر از شوروی کمونیستی سابق!) همگی دست به دست هم داده اند! و قصد دارند تا ما باور کنیم طوفان نوح واقعه ای عظیم و جهانی بوده است، تا کشته شدن کفار و مشرکین سرزمین های منطقه به دست قوم صاحب نبوت بنی اسرائیل در هزارها سال پیش را مخفی نمایند. 


البته ناصرپورپیرار در مورد اینکه چرا دهها آیه از تورات مقدس هنوز شهادت میدهند که قوم صاحب نبوت بنی اسرائیل مامور پاکسازی اقوام کافر منطقه بوده است، هرگز توضیح نداد!!  شاید به این علت که ادعاهای او نشان میدهند که وی هرگز یکبار کتاب تورات را از آغاز تا پایان مطالعه نکرده است (لینک) و حالا تا به ابد باید تاوان این جهالت و لجاجت بر این جهالت را بپردازد.


ناصرپورپیرار نخبه زمین شناسی میدانی!


بخش بی نهایت کمدی فیلم طوفان نوح ناصرپورپیرار، ظاهر شدن وی در لباس سردسته بزرگترین تیم های تخصصی زمین شناسی میدانی دنیاست. او در این فیلم ادعاهایی را پیرامون وضعیت توپولوژیک جغرافیای ترکیه مطرح میکند که نخبه ترین تیم های زمین شناسی هم جرات طرح این موضوعات با این قطعیت را نداشته اند. لیکن چون رسنی که ناصرپورپیرار از آنجا تغذیه میکند، رسنی سیاسی تبلیغاتی است، ناصرپورپیرار از ظاهر شدن در لباس نخبه ای در حوزه زمین شناسی میدانی نیز هیچگونه ابایی ندارد تا شووی تبلیغاتی خود را کامل گرداند! و آنچکه باید به اذهان عوام تزریق نماید را تزریق نماید.


بالاخره ناصرپورپیرار در لابلای بحثهای وبلاگ شخصی خود، پا را فراتر از همه حماقتهای قبلی خود گذاشت و در نظراتی اعلام کرد که فیلم طوفان نوح او  "مقدس" است. تا نه تنها به ساحت انحصارا قدوس الله باریتعالی اهانت بورزد، بلکه نشان دهد که با تمام ژست های مسلمانی که او میگیرد، حتی به اندازه ارزنی نصیبی از اسلام عاید او نشده است، مگر نه جرات نمیکرد فیلم دست ساخته خود را تقدیس کند.


آنچکه ناصرپورپیرار به شدت نیازمند آن است، تزریق هوچی گری دینی و توهم در ذهن جوانان مسلمان خام و بی اطلاع، به بهانه دفاع از اسلام و ایران است که از همان رسن سیاسی- تبلیغاتی که او دلبسته آن است، آب میخورد.


منتظر افشاشدن حقه ها و دروغپردازیهای دیگری از او در همین سایت باشید.


والسلام علی من اتبع الهدی.

نظرات 6 + ارسال نظر
طالب دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

ابتدا با دیدن بحث شما درباره قرآن از نکته نظرات شما خوشحال شدم که شخصی با این بینش به قرآن نگاه میکند ولی با این بحثهای بی منطقی که درباره طوفان نوح و استاد پورپیراد به راه انداختید مشخص شد که شما هنوز در خواب خرگوشی هستید والبته گرایشی به یهودیت دارید و چه بسا شما هم یکی از آنوسی های هستید که استاد درباره شما تذکرات زادی داده.....

آقای طالب. استاد من قرآن و کتب من قبل است.

پس اجازه دهید، هر کس تابع استاد خود باشد!

سعید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام
لطفا دلایلتان را ذکر کنید.

در تورات:
پیدایش باب ۷
( ۷ و نوح‌ و پسرانش‌ و زنش‌ و زنان‌ پسرانش‌ با وی‌ از آب‌ طوفان‌ به‌ کشتی‌ در آمدند. )
(۱۳ در همان‌ روز نوح‌ و پسرانش‌، سام‌ و حام‌ و یافث‌، و زوجة‌ نوح‌ و سه‌ زوجة‌ پسرانش‌، با ایشان‌ داخل‌ کشتی‌ شدند. )
در قران:
سوره هود
(گفت: بر آن سوار شوید، که به نام خدا به راه افتد و به نام خدا بایستد. زیرا پروردگار من، آمرزنده و مهربان است. (۴۱) کشتى آنان را در میان امواجى چون کوه مى‌برد. نوح پسرش را که در گوشه‌اى ایستاده بود ندا داد: اى پسر، با ما سوار شو و با کافران مباش. (۴۲) گفت: من بر سر کوهى که مرا از آب نگه دارد، جا خواهم گرفت. گفت: امروز هیچ نگهدارنده‌اى از فرمان خدا نیست مگر کسى را که بر او رحم آورد. ناگهان موج میان آن دو حایل گشت و او از غرق‌شدگان بود. (۴۳) )

در تورات تمامی پسران نوح سوار بر کشتی میشوند اما در قران!
یا قران یا تورات؟

با سلام. یا قران یا تورات یا اینکه ما کج اندیش هستیم؟!

کار از جای دیگر لنگ میزند: اینکه شما به بماانزل الله شک دارید و فرض کرده اید که تنها قرآن بماانزل الله است و تورات یا انجیل بماانزل الله نیست!

مثلا تورات اسم 12 فرزند اسمعیل را آورده و فرموده که آنها امتی بزرگ شدند. قرآن نیاورده! پس این دلیل تناقض قرآن است؟ یا نگاه شما به سرمنزل وحی و کتب توام با شک و ابهام است؟؟ کدام؟

دلیل روشن است: اطلاعات موجود در کتب وحی اخبار تزایدی اند نه تناسخی! .... یعنی اگر قصه ای در کتابی بیان نشده و در کتابی دیگر آورده شده، نشان دهندۀ تناقض یا تناسخ نیست، بلکه صرفا خبری جدید از غیب است که به اطلاعات قبلی اضافه می گردد.... نه اینکه در تقابل با هم قرار داده شوند.

از این نمونه در بین خود کتب من قبل و بین قرآن و کتب من قبل بسیار است.

شما عینک تقابل را بر دارید، همه چیز دیده می شود.

سعید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
فرمودید:
(از این نمونه در بین خود کتب من قبل و بین قرآن و کتب من قبل بسیار است.)
دقیقا همینطور است پس:
سورة الأنعام
{ وَکَذَٰلِکَ نُصَرِّ‌فُ الْآیَاتِ وَلِیَقُولُوا دَرَ‌سْتَ وَلِنُبَیِّنَهُ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ ﴿١٠٥﴾ اتَّبِعْ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِن رَّ‌بِّکَ ۖ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ وَأَعْرِ‌ضْ عَنِ الْمُشْرِ‌کِینَ ﴿١٠٦﴾ وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا أَشْرَ‌کُوا ۗ وَمَا جَعَلْنَاکَ عَلَیْهِمْ حَفِیظًا ۖ وَمَا أَنتَ عَلَیْهِم بِوَکِیلٍ ﴿١٠٧﴾}
{ و بدینسان بگردانیم آیتها را و تا گویند درس‌خوانده‌ای و تا بیان کنیمش برای گروهی که می‌دانند (۱۰۵) پیروی کن آنچه را وحی شده است بسوی تو از پروردگارت نیست خدائی جز او و روی گردان از شرک‌ورزان‌ (۱۰۶) و اگر می‌خواست خدا شرک نمی‌ورزیدند و نگردانیدیمت بر آنان نگهبان و نیستی تو بر ایشان وکیل‌ (۱۰۷)}
پس:اتَّبِعْ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِن رَّ‌بِّکَ :پیروی کن آنچه را وحی شده است بسوی تو از پروردگارت.

فرمودید:
(مثلا تورات اسم 12 فرزند اسمعیل را آورده و فرموده که آنها امتی بزرگ شدند. قرآن نیاورده! پس این دلیل تناقض قرآن است؟)!!
منظور نظر شما از این جمله چیست؟

در ضمن قران مصدق کتب من قبل است نه کتب من قبل مصدق قران.موضوع کتمان کتب من قبل و همچنین:
سورة النساء
{ أَلَمْ تَرَ‌ إِلَى الَّذِینَ أُوتُوا نَصِیبًا مِّنَ الْکِتَابِ یَشْتَرُ‌ونَ الضَّلَالَةَ وَیُرِ‌یدُونَ أَن تَضِلُّوا السَّبِیلَ ﴿٤٤﴾وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِکُمْ ۚ وَکَفَىٰ بِاللَّـهِ وَلِیًّا وَکَفَىٰ بِاللَّـهِ نَصِیرً‌ا ﴿٤٥﴾ مِّنَ الَّذِینَ هَادُوا یُحَرِّ‌فُونَ الْکَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ وَیَقُولُونَ سَمِعْنَا وَعَصَیْنَا وَاسْمَعْ غَیْرَ‌ مُسْمَعٍ وَرَ‌اعِنَا لَیًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَطَعْنًا فِی الدِّینِ ۚ وَلَوْ أَنَّهُمْ قَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَاسْمَعْ وَانظُرْ‌نَا لَکَانَ خَیْرً‌ا لَّهُمْ وَأَقْوَمَ وَلَـٰکِن لَّعَنَهُمُ اللَّـهُ بِکُفْرِ‌هِمْ فَلَا یُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِیلًا ﴿٤٦﴾ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ آمِنُوا بِمَا نَزَّلْنَا مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَکُم مِّن قَبْلِ أَن نَّطْمِسَ وُجُوهًا فَنَرُ‌دَّهَا عَلَىٰ أَدْبَارِ‌هَا أَوْ نَلْعَنَهُمْ کَمَا لَعَنَّا أَصْحَابَ السَّبْتِ ۚ وَکَانَ أَمْرُ‌ اللَّـهِ مَفْعُولًا ﴿٤٧﴾} را به یاد داشته باشید،و فرق مفهومی کلمات "یومنون" و "اتبعوا"را در نظر بگیرید.

{وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَ‌ةِ هُمْ یُوقِنُونَ ﴿٤﴾(سورة البقرة)}
{ الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الرَّ‌سُولَ النَّبِیَّ الْأُمِّیَّ الَّذِی یَجِدُونَهُ مَکْتُوبًا عِندَهُمْ فِی التَّوْرَ‌اةِ وَالْإِنجِیلِ یَأْمُرُ‌هُم بِالْمَعْرُ‌وفِ وَیَنْهَاهُمْ عَنِ الْمُنکَرِ‌ وَیُحِلُّ لَهُمُ الطَّیِّبَاتِ وَیُحَرِّ‌مُ عَلَیْهِمُ الْخَبَائِثَ وَیَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَ‌هُمْ وَالْأَغْلَالَ الَّتِی کَانَتْ عَلَیْهِمْ ۚ فَالَّذِینَ آمَنُوا بِهِ وَعَزَّرُ‌وهُ وَنَصَرُ‌وهُ وَاتَّبَعُوا النُّورَ‌ الَّذِی أُنزِلَ مَعَهُ ۙ أُولَـٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿١٥٧﴾(سورة الأعراف)}
و در نهایت فرمودید:
(اطلاعات موجود در کتب وحی اخبار تزایدی اند نه تناسخی!)!


{ مَا نَنسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ‌ مِّنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّـهَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ‌ ﴿البقرة: ١٠٦﴾}
{حُرِّ‌مَتْ عَلَیْکُمُ الْمَیْتَةُ وَالدَّمُ وَلَحْمُ الْخِنزِیرِ‌ وَمَا أُهِلَّ لِغَیْرِ‌ اللَّـهِ بِهِ وَالْمُنْخَنِقَةُ وَالْمَوْقُوذَةُ وَالْمُتَرَ‌دِّیَةُ وَالنَّطِیحَةُ وَمَا أَکَلَ السَّبُعُ إِلَّا مَا ذَکَّیْتُمْ وَمَا ذُبِحَ عَلَى النُّصُبِ وَأَن تَسْتَقْسِمُوا بِالْأَزْلَامِ ذَٰلِکُمْ فِسْقٌ الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا مِن دِینِکُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَ‌ضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلَامَ دِینًا فَمَنِ اضْطُرَّ‌ فِی مَخْمَصَةٍ غَیْرَ‌ مُتَجَانِفٍ لِّإِثْمٍ فَإِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ‌ رَّ‌حِیمٌ ﴿المائدة: ٣﴾}

شما عینک قضاوت را بر دارید، همه چیز دیده می شود.
ان شاء الله

ضمنا دلایلتان را راجع به طوفان نوح (درکل ارض بودن آن)بفرمایید.
در امان الله

سلام:

شما طوری حرف می زنید که گویی تورات و انجیل نازل نشده اند و از زیر علف هرز روییده اند! نخیر!

وَأَنزَلَ التَّوْرَاةَ وَالْإِنجِیلَ مِن قَبْلُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَأَنزَلَ الْفُرْقَانَ ﴿آل‌عمران: ٣﴾

اگر در منطق شما همه پیامبران بنی اسرائیل از موسی تا به عیسی بن مریم گمراه بودند!! و متوجه دستخورده و جعلی بودن تورات و طوفان نوح و مابقی کتب نشدند!! .... و الله هم متوجه نشد یا نتوانست کاری کند!!!! ....و تنها شما و مثل شما متوجه این موضوع شده اید..... پس کمی در مورد این آیه بیندیشید:

وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِذْ قَالُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ عَلَىٰ بَشَرٍ مِّن شَیْءٍ قُلْ مَنْ أَنزَلَ الْکِتَابَ الَّذِی جَاءَ بِهِ مُوسَىٰ نُورًا وَهُدًى لِّلنَّاسِ تَجْعَلُونَهُ قَرَاطِیسَ تُبْدُونَهَا وَتُخْفُونَ کَثِیرًا وَعُلِّمْتُم مَّا لَمْ تَعْلَمُوا أَنتُمْ وَلَا آبَاؤُکُمْ قُلِ اللَّهُ ثُمَّ ذَرْهُمْ فِی خَوْضِهِمْ یَلْعَبُونَ ﴿الأنعام: ٩١﴾

البته شاید شما واقعا اعتقاد داشته باشید که یک مشت کاتب یهودی توانستند الله را شکست دهند! و کلامش را تحریف کنند!! و دست الله هم کوتاه ماند!..... در آنصورت من که هیچ! ... بلکه هیچ کتاب الهی نمی تواند برای شما دلیل فراهم بیاورد.

توصیه می کنم که گفتگوهای صوتی این لینک را بازدید کنید:
http://noorpod.blog.com/

سعید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
ممنون از سعه صدر شما.
فرمودید:(اگر در منطق شما همه پیامبران بنی اسرائیل از موسی تا به عیسی بن مریم گمراه بودند!! و متوجه دستخورده و جعلی بودن تورات و طوفان نوح و مابقی کتب نشدند!! .... و الله هم متوجه نشد یا نتوانست کاری کند!!!!....)
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ
{ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیرً‌ا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا یَغْتَب بَّعْضُکُم بَعْضًا أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَن یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتًا فَکَرِ‌هْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّـهَ إِنَّ اللَّـهَ تَوَّابٌ رَّ‌حِیمٌ ﴿الحجرات: ١٢﴾}
در حوزه ایمان داشتن:
{ قُولُوا آمَنَّا بِاللَّـهِ وَمَا أُنزِلَ إِلَیْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَىٰ إِبْرَ‌اهِیمَ وَإِسْمَاعِیلَ وَإِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ وَالْأَسْبَاطِ وَمَا أُوتِیَ مُوسَىٰ وَعِیسَىٰ وَمَا أُوتِیَ النَّبِیُّونَ مِن رَّ‌بِّهِمْ لَا نُفَرِّ‌قُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ ﴿البقرة: ١٣٦﴾}
" بگوئید ایمان آوردیم به خدا و بدانچه فرستاده شد بسوی ما و بدانچه فرستاده شد بسوی ابراهیم و اسماعیل و اسحق و یعقوب و اسباط و بدانچه داده شدند موسی و عیسی و آنچه آورده شدند پیمبران از پروردگارشان جدائی نیفکنیم میان هیچکدام از آنان و مائیم از برای او اسلام‌آورندگان‌."
و در حوزه تبعیت:
{ اتَّبِعْ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِن رَّ‌بِّکَ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ وَأَعْرِ‌ضْ عَنِ الْمُشْرِ‌کِینَ ﴿الأنعام: ١٠٦﴾}
و اما -مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِن رَّ‌بِّکَ- چیست؟
جواب:-مَا أَوْحَیْنَا إِلَیْکَ هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ-
{نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیْکَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ بِمَا أَوْحَیْنَا إِلَیْکَ هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ وَإِن کُنتَ مِن قَبْلِهِ لَمِنَ الْغَافِلِینَ ﴿یوسف: ٣﴾}

فرمودید:(توصیه می کنم که گفتگوهای صوتی این لینک را بازدید کنید:
http://noorpod.blog.com/)
به دقت گوش فرا داده ام واستفاده کرده ام.

چند نکته:
1-من و شما میدانیم که "ما انزل الله" را هیچکدام از "من دون الله" توانایی تغییر دادن ندارد.

2-من و شما میدانیم که حوزه "یُحَرِّ‌فُونَ الْکَلِمَ عَن مَّوَاضِعِهِ" در مقیاس "ترجمه" بر "ما انزل الله" صورت گرفته و میگیرد.

3-اما در حوزه "یَکْتُمُونَ"؟؟؟
{ إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَیِّنَاتِ وَالْهُدَىٰ مِن بَعْدِ مَا بَیَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِی الْکِتَابِ أُولَـٰئِکَ یَلْعَنُهُمُ اللَّـهُ وَیَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ ﴿البقرة: ١٥٩﴾}و{ إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلَ اللَّـهُ مِنَ الْکِتَابِ وَیَشْتَرُ‌ونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا أُولَـٰئِکَ مَا یَأْکُلُونَ فِی بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ‌ وَلَا یُکَلِّمُهُمُ اللَّـهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَلَا یُزَکِّیهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ ﴿البقرة: ١٧٤﴾}
حوزه "یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلَ اللَّـهُ مِنَ الْکِتَابِ "صورت گرفته و جای شکی در آن نیست،و خبر این کتمان "فقط" در قران میباشد.
بنا به نص صریح قران میدانیم حوزه کلمه ای نزول قران، عربی میباشد:{إِنَّا أَنزَلْنَاهُ قُرْ‌آنًا عَرَ‌بِیًّا لَّعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ ﴿یوسف: ٢﴾}یا{ وَکَذَٰلِکَ أَنزَلْنَاهُ قُرْ‌آنًا عَرَ‌بِیًّا وَصَرَّ‌فْنَا فِیهِ مِنَ الْوَعِیدِ لَعَلَّهُمْ یَتَّقُونَ أَوْ یُحْدِثُ لَهُمْ ذِکْرً‌ا ﴿طه: ١١٣﴾}
چه سندی در حوزه "ما انزل الله" مبنی بر اثبات حوزه کلمه ای نزول تورات و انجیل وجود دارد؟ (زبان اصلی)

دوباره از سعه صدر شما سپاسگذارم.
در امان الله
ضمنا دلایلتان را راجع به وقوع طوفان نوح در بعدجهانیش را بفرمایید.

با سلام. کتمان عکس عمل تبیین است و امروز شیعه و سنی نیز قرآن را روزی صد بار کتمان می کنند و این مساله ربطی به صحت و اصالت اصل متن مقدس ندارد. نمونه ای از کتمان در قرآن:
وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَا بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ قَالُوا أَتُحَدِّثُونَهُم بِمَا فَتَحَ اللَّهُ عَلَیْکُمْ لِیُحَاجُّوکُم بِهِ عِندَ رَبِّکُمْ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿البقرة: ٧٦﴾

دوست گرامی در همین "هذا القران" فرموده که حوزه ایمان شامل کتب من قبل نیز می شود. اما شما می خواهید پیام هذا القران را کتمان کنید! و ایمان به بخش کتب من قبل آن را سانسور نموده یا آن را خفیف و در حد ایمان لق لقه زبانی جلوه دهید. در ضمن منظور از لسان عربی، لسان عریان و آشکار است، نه آن طاق و گل کاری که امروز تحت عنوان عربی می شناسید.... شما یک نمونه کلام با ساختار قرآن، که سابق بر قرآن باشد در دنیا پیدا نمی کنید! الا همین تورات و تنخ و انجیل!! ... نکند که فراموش کرده اید که گرامر زبانی که به شما بعنوان عربی معرفی شده را ایرانیان 150 سال "پس از نزول" قرآن و از روی ادبیات داستانسرایی یونان سرهم بندی کردند؟؟! و قبل از نزول قرآن هیچ اثری از اینچنین گرامری موجود نبوده و نیست و زبانی بنام عربی امروزی وجود نداشته است! بلکه معنی واژه عربی را برای شما تحریف کرده اند....

لطفا با استناد به آیات هذا القران به سئوالات ذیل پاسخ دهید:

1) شهور حجج مطابق با قرآن کدامین می باشند؟ لطفا شماره کنید.
2) چهار شهور حرام که جنگ در آنها کبیر است کدامین شهور اند؟ لطفا شماره کنید.
3) لیال عشر کدامین شبها می باشند؟
4) لیله القدر کدام شب است و چه مناسبتی است؟
5) شهر رمضان کدامین شهر است، شماره کنید.

فقط نگویید که این 5 مسئله مهم نیست که گفتگوی ما پایان می پذیرد.

در ضمن اگر حقیقت جو هستید، می توانید در انجمن مباحث مشخص و محدودی را باز کنید تا این بحث برای افرادی دیگر نیز در آینده قابل جستجو باشد: http://forum.noorpod.com

سعید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
فرموده اید:(نمونه ای از کتمان در قرآن:
وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَا بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ قَالُوا أَتُحَدِّثُونَهُم بِمَا فَتَحَ اللَّهُ عَلَیْکُمْ لِیُحَاجُّوکُم بِهِ عِندَ رَبِّکُمْ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿البقرة: ٧٦﴾)
لطفا آیات قبل و بعد را نیز درنظر بگیرید:
{قَالُوا ادْعُ لَنَا رَ‌بَّکَ یُبَیِّن لَّنَا مَا هِیَ إِنَّ الْبَقَرَ‌ تَشَابَهَ عَلَیْنَا وَإِنَّا إِن شَاءَ اللَّـهُ لَمُهْتَدُونَ ﴿٧٠﴾ قَالَ إِنَّهُ یَقُولُ إِنَّهَا بَقَرَ‌ةٌ لَّا ذَلُولٌ تُثِیرُ‌ الْأَرْ‌ضَ وَلَا تَسْقِی الْحَرْ‌ثَ مُسَلَّمَةٌ لَّا شِیَةَ فِیهَا ۚ قَالُوا الْآنَ جِئْتَ بِالْحَقِّ ۚ فَذَبَحُوهَا وَمَا کَادُوا یَفْعَلُونَ ﴿٧١﴾ وَإِذْ قَتَلْتُمْ نَفْسًا فَادَّارَ‌أْتُمْ فِیهَا ۖ وَاللَّـهُ مُخْرِ‌جٌ مَّا کُنتُمْ تَکْتُمُونَ ﴿٧٢﴾ فَقُلْنَا اضْرِ‌بُوهُ بِبَعْضِهَا ۚ کَذَٰلِکَ یُحْیِی اللَّـهُ الْمَوْتَىٰ وَیُرِ‌یکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ ﴿٧٣﴾ ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَ‌ةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَ‌ةِ لَمَا یَتَفَجَّرُ‌ مِنْهُ الْأَنْهَارُ‌ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُ‌جُ مِنْهُ الْمَاءُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَةِ اللَّـهِ ۗ وَمَا اللَّـهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿٧٤﴾ أَفَتَطْمَعُونَ أَن یُؤْمِنُوا لَکُمْ وَقَدْ کَانَ فَرِ‌یقٌ مِّنْهُمْ یَسْمَعُونَ کَلَامَ اللَّـهِ ثُمَّ یُحَرِّ‌فُونَهُ مِن بَعْدِ مَا عَقَلُوهُ وَهُمْ یَعْلَمُونَ ﴿٧٥﴾ وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَا بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ قَالُوا أَتُحَدِّثُونَهُم بِمَا فَتَحَ اللَّـهُ عَلَیْکُمْ لِیُحَاجُّوکُم بِهِ عِندَ رَ‌بِّکُمْ ۚ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿٧٦﴾ أَوَلَا یَعْلَمُونَ أَنَّ اللَّـهَ یَعْلَمُ مَا یُسِرُّ‌ونَ وَمَا یُعْلِنُونَ ﴿٧٧﴾ وَمِنْهُمْ أُمِّیُّونَ لَا یَعْلَمُونَ الْکِتَابَ إِلَّا أَمَانِیَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا یَظُنُّونَ ﴿٧٨﴾}
نه فقط "نمونه ای از کتمان در قرآن"نمیباشد بلکه این قران است که موضوع را آشکار میسازد. و در آیه بعدی دست -الَّذِینَ یَکْتُبُونَ الْکِتَابَ بِأَیْدِیهِمْ- رسوا می سازد:
{فَوَیْلٌ لِّلَّذِینَ یَکْتُبُونَ الْکِتَابَ بِأَیْدِیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هَـٰذَا مِنْ عِندِ اللَّـهِ لِیَشْتَرُ‌وا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا ۖ فَوَیْلٌ لَّهُم مِّمَّا کَتَبَتْ أَیْدِیهِمْ وَوَیْلٌ لَّهُم مِّمَّا یَکْسِبُونَ ﴿٧٩﴾}

فرموده اید:(دوست گرامی در همین "هذا القران" فرموده که حوزه ایمان شامل کتب من قبل نیز می شود. اما شما می خواهید پیام هذا القران را کتمان کنید! و ایمان به بخش کتب من قبل آن را سانسور نموده یا آن را خفیف و در حد ایمان لق لقه زبانی جلوه دهید.)
هیچ کتمانی در کار نیست، 3 نکته ذکر شده در کامنت ///یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ/// را به یاد آورید و از ظن خود(راجع به من) پیروی نکنید.

فرموده اید:(در ضمن منظور از لسان عربی، لسان عریان و آشکار است، نه آن طاق و گل کاری که امروز تحت عنوان عربی می شناسید)
من جز اشاره به "حوزه کلمه ای" هیچ شناسه ای راجع به "عربی"نداده ام. با توجه به آیات {﴿یوسف: ٢﴾﴿الرعد: ٣٧﴾﴿النحل: ١٠٣﴾﴿طه: ١١٣﴾﴿الشعراء: ١٩٥﴾﴿الزمر: ٢٨﴾﴿فصلت: ٣﴾﴿فصلت: ٤٤﴾﴿الشورى: ٧﴾﴿الزخرف: ٣﴾ ﴿الأحقاف: ١٢﴾} قران به عربی(به هر معنایی)نازل شده است و تمام 114 سوره قران در آن حوزه میباشد،باشد که تفکر کنیم.تعریف "ایرانیان"و "ادبیات داستانسرایی یونان" بر عهده خود شما می باشد.

راجع به 5 سوال پرسیده شده: جواب آنها را نمی دانم لطفا شما از تورات و انجیل بفرمایید. یک سوال هم من اضافه نمایم:
6) نحوه صلاه(نماز) چگونه میباشد؟

از شکیبایی شما ممنونم.
در امان الله
ضمنا دلایلتان را راجع به وقوع طوفان نوح در بعدجهانیش را بفرمایید. تشکر

کتمان یعنی مخفی کردن آیات. نه دستکاری کردن متن مقدس. نمی توانید معنی کلمات را تحریف کنید:

إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ الْکِتَابِ وَیَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا أُولَٰئِکَ مَا یَأْکُلُونَ فِی بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا یُکَلِّمُهُمُ اللَّهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَلَا یُزَکِّیهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ ﴿البقرة: ١٧٤﴾

مگر شیعه و سنی با دست خودش حدیث قدسی ننوشته است؟ مگر با دست خودشان توضیح المسائل ننوشتند؟ مگر قرآنیون از قول الله دروغ نمی بندند و نمی گویند کتب من قبل نونوشته است؟؟ ... با منطق شما قرآن هم کتابی جعلی است چرا که گروهی با دستهایشان کتاب نوشته اند!!

پاسخ هر 6 سوالتان را در تورات و انجیل به وفور می یابید. بروید و خودتان مطالعه کنید، اگر ایمان دارید!

قرآن یک کتاب نژادی و قومیتی نیست و برای اعراب هم نازل نشده! کمی قرآن را مطالعه کنید:

الْأَعْرَابُ أَشَدُّ کُفْرًا وَنِفَاقًا وَأَجْدَرُ أَلَّا یَعْلَمُوا حُدُودَ مَا أَنزَلَ اللَّهُ عَلَىٰ رَسُولِهِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ ﴿التوبة: ٩٧﴾

لسانا عربیا = لسان عریان و آشکار برای انذار

نه اینکه لسان قوم خاصی بنام قوم عرب باشد.

سعید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
ان شاءالله شما سخن من را (ورای ظن وگمان) متوجه گردیده اید و قصد سفسطه و مغلطه ندارید.
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ
{هُوَ الَّذِی أَنزَلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ مِنْهُ آیَاتٌ مُّحْکَمَاتٌ هُنَّ أُمُّ الْکِتَابِ وَأُخَرُ‌ مُتَشَابِهَاتٌ فَأَمَّا الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ زَیْغٌ فَیَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءَ الْفِتْنَةِ وَابْتِغَاءَ تَأْوِیلِهِ وَمَا یَعْلَمُ تَأْوِیلَهُ إِلَّا اللَّـهُ وَالرَّ‌اسِخُونَ فِی الْعِلْمِ یَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ کُلٌّ مِّنْ عِندِ رَ‌بِّنَا وَمَا یَذَّکَّرُ‌ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿آل عمران: ٧﴾}
از من دلگیر نگردید.
خودم وشما را به الله می سپارم.
در امان الله
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ
وَالْعَصْرِ‌ ﴿١﴾ إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ‌ ﴿٢﴾ إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ‌ ﴿٣﴾

دوست گرامی، شما نتوانستید با استناد به قرآن، ایام حج و صیام و ماههای حرام و مابقی مسائل را نشان بدهید.... نتوانستید یک آیه ساده برای دستکاری شدن متن تورات و انجیل بیاورید... فلذا از کپی کردن مسلسل وار آیات چه حاجتی نصیب می گردد؟ بغیر از آن است که اثبات عداوت خودتان با تورات و انجیل و قرآن شد؟؟؟ همین سوره عصر، ضد شما شهادت خواهد داد تا بدانید تواصوا بالحق شامل تورات و انجیل و قرآن می شود نه چیزی غیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد