مورخ بی شعور: وقتی عمدا حاشا میکند!

بسم الله الرحمن الرحیم


حقه و دروغپردازی سوم: مورخ بی شعور: وقتی عمدا حاشا میکند!


اشتباه نکنید! تیتر این یادداشت از آن آیه از قرآن کریم اقتباس شده است که وقتی به افراد مریض القلب تذکر میدهند "فساد نکنید"، آنها به دلیل بی شعور  بودن حاشا میکنند و مدعی "اصلاح گری" میشوند. ناصر پورپیرار نیز یکی از همین اهالی وادی "بی شعوری" است..اما به چه علت؟ ملاحظه فرمایید:


اینک زمان است که سرکردگان هخامنشی نام گرفته از سطور تورات نونوشته، کورش و داریوش و خشایار و اردشیر قلابی را، به اوراق و رواق آن کتاب بازگردانیم. - ناصرپورپیرار یادداشت 290 


فارغ از توهین و افترای غیرقابل اغماض ناصرپورپیرار به ساحت مقدس کتب من قبل قرآن کریم مبنی بر قابل جعل بودن تنزیلات الهی (که حتی آیات قرآن کریم را نیز به تمسخر گرفته است!)، هر قاری آگاه به کتب مقدس به تفصیل میداند که نام داریوش و اردشیر و غیرو در هیچ آیه ای از کتاب تورات موجود نیست!! بلکه این کتب مقدس انبیایی مانند دانیال، عزرا و یشعیای نبی است که این اسامی را بدون اشکال، مکتوب نگاه داشته است.


پس ناصرپورپیرار، آن مورخ نادان، هنوز فرق کتاب دانیال و یشعیا را با تورات فهم نکرده قلم به دست شده است و از گل آلود کردن ذهن مخاطب ذره ای ابا ندارد! 


بواقع وی دنبال کننده کدامین هدف و تابع کدامین خط مشی سیاسی یا کدامین فرقه است که در اهانت کردن به کتب مقدس تا به این اندازه پیش رفته است؟ و حتی هرگز حاضر به تصحیح کردن یادداشتهایش نشده است؟


حدودا یک سال پیش بود که به تفصیل در یادداشتی (لینک) این شخص منکر را از اهانت به ساحت مقدس کتب الله منع کردم و مدبرانه تفاوتهای کتب عهد جدید، قدیم، تاناخ، تورات و غیرو را به ناصرپورپیرار و جمع جوانان خام و سرگردان وبلاگ شخصی او که هنوز فیلتر نشده بود! تذکر دادم. شاید او یادداشتها و فیلم های باطل شده اش را از سطح اینترنت جمع آوری نماید، لیکن وی نه تنها هیچ ترتیب اثری نداد، بلکه در مجموعه جدیدی از یادداشتها به نام هواخوری (نامی وقیح) به صراحت به مسخره کردن و حاشا کردن آیات کلام مقدس الله در کتب من قبل قرآن کریم ادامه داد. 


آیا ناصر پورپیرار همان بی شعوری نیست که فرق کتب مقدس را نشناخته اما در قلم دوانی بر علیه آنها به "بهانه اصلاح" سراز پا نمی شناسد؟ کسی که وقتی بدو گفته شود "فساد نکن"، حاشا میکند، بهانه جویی میکند. لیکن به فرموده قرآن او مفسد است اما شعورش نمیرسد.


منتظر افشاشدن حقه ها و دروغپردازیهای دیگری از او در همین سایت باشید.


والسلام علی من اتبع الهدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد